همكلاسي | منبع جزوه - آزمون - امتحان و كنكور همكلاسي | منبع جزوه - آزمون - امتحان و كنكور .

همكلاسي | منبع جزوه - آزمون - امتحان و كنكور

دانلود جزوه زيست شناسي پايه دهم فصل اول

دانلود جزوه زيست شناسي پايه دهم فصل اول

در توضيحات دانلود جزوه زيست شناسي پايه دهم فصل اول به روش پرسش در ادامه بحث خواهيم كرد. ابتدا در مورد اهميت كتاب زيست دهم رشته ي تجربي توضيحاتي داده شود. به طور كلي كتاب زيست دهم با توجه به ساختار آن ميتواند بسيار مورد توجه طراحان سوالات كنكور سراسري تجربي قرار بگيرد و همچنين به دليل بيان مطالب پايه اي در آن مطالعه ي آن براي يادگيري كتاب هاي زيست سال هاي بالاتر مهم است.درس زيست شناسي در كنكور سراسري مهمترين درس براي داوطلبان رشته ي تجربي است البته ساير دروسكنكور تجربي نيز اهميت خود را دارند. با توجه به تغييرات كتاب هاي درسي در سال هاي گذشته و ايجاد پايه متوسطه دوم ساختار كتاب ها به طور كامل تغيير پيدا كرده است .

 

 

سوالات بسياري در ذهن دانش آموزان سال دهم وجود دارد كه نحوه ي طراحي سوالات كنكور با توجه به تغيير نظام آموزشي چگونه خواهد بود. در جواب اين سوال بايد گفت كه اصول طراحي سوال كه مبتني بر مفهومي و تركيبي بودن است تغيير نميكند و شيوه طراحي سوالات همانند سال هاي قبل خواهد بود و داوطلبان بايد منابع را بصورت مفهومي مطالعه نمايند. بر طبق روند سوالات كنكور تجربي در سال هاي اخير بعضي از فصل ها نسبت به ساير فصل ها مهم تر است اما آنچه كه داوطلبان كنكور بايد به آن توجه كنند اين است كه حتي يك تست هم براي قبولي دانش آموز در كنكور مهم است و بايد داوطلبان كنكور تمام فصل ها را مطالعه كنند.كتاب زيست شناسي سال دهم در هفت فصل تدوين شده  است كه شامل سه گفتار است كه  گفتار اول در مورد زيست شناسي چيست و گفتار دوم در مورد زيست شناسي نوين و گفتار سوم درباره ي زيست شناسي در خدمت انسان به بحث مي پردازد. در گفتار اول در مورد مسائلي همچون محدوده علم زيست شناسي  و سطوح مختلف حيات و در گفتار دوم  و سوم به ترتيب در مورد مطالبي مانند  فناوري و تامين غذا و انژري براي انسان بحث ميشود.

دانلود جزوه زيست شناسي پايه دهم فصل اول

در مورد دانلود جزوه زيست شناسي پايه دهم فصل اول  به روش پرسش ، قيد هاي مهم و نكات  كنكوري در اين جزوه مطرح شده است.سوالات تستي و سوالات در قالب عبارات درست و نادرست و  و سر فصل هاي مهم فصل اول زيست دهم در اين جزوه بيان شده است. اين فصل در واقع براي آشنايي دانش آموزان با حيطه علم زيست شناسي و چگونگي استفاده آن در زندگي  تدوين شده است.

 

 

دانلود جزوه زيست دهم فصل اول

منبع : جزوه زيست دهم فصل اول


برچسب: جزوه دهم، جزوه دهم تجربي، جزوه دهم انساني، جزوه دهم رياضي، جزوه دهم شيمي، جزوه مبحث دهم،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۱ تير ۱۳۹۶ساعت: ۱۱:۱۰:۳۶ توسط:همكلاسي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :