همكلاسي | منبع جزوه - آزمون - امتحان و كنكور همكلاسي | منبع جزوه - آزمون - امتحان و كنكور .

همكلاسي | منبع جزوه - آزمون - امتحان و كنكور

جزوه فصل 9 زيست پيش دانشگاهي

توضيحات جزوه فصل 9 زيست پيش دانشگاهي 

جزوه فصل 9 زيست پيش دانشگاهي كه توسط دكتر فداكار تهيه و تاليف شده است شامل نكات طلايي از فصل ويروس ها و باكتري ها مي باشد. جزوه فصل 9 زيست پيش دانشگاهي مطالب را در دو بخش ويروس و بخش باكتري تقسيم بندي كرده است و نكات مربوط به هر بخش و همچنين نكات تركيبي را بيان كرده است . جزوه فصل ويروس ها و باكتري ها بصورت دست نويس مي باشد و با رويكرد جديد در بخش ويروس و باكتري و با رمز گزاري مطالب سعي كرده است تا اسامي ويروس ها و باكتري كه ممكن است فراموش شود در ذهن تثبيت شود.

 

درباره فصل 9 زيست پيش دانشگاهي 

فصل 9 زيست پيش دانشگاهي همانند ساير فصل هاي نيمسال دوم زيست پيش دانشگاهي بسيار مهم است و نيمسال دوم زيست پيش دانشگاهي سهم قابل توجهي از سوالات زيست شناسي كنكور سراسري را به خود اختصاص مي دهد. اگر نگاهي به بودجه بندي فصل 9 زيست پيش دانشگاهي داشته باشيم  نظم خاصي را در تعداد سوالات مطرح شده از فصل ويروس ها و باكتري ها در سال هاي قبل نميبينيم اما به طور ميانگين هر ساله دو تست از فصل 9 زيست پيش دانشگاهي مطرح ميشود. در كنكور سراسري 96 نيز دو تست از فصل ويروس ها و باكتري ها مطرح شده است.

 

 

 در اين بخش به روند بررسي سوالات درس زيست شناسي  در كنكور مي پردازيم . اگر دانش آموزي ميخواهد كه در درس زيست شناسي به درصد هاي بالا دست بيابد بايد بر سه كتاب زيست سال دوم و سوم و پيش دانشگاهي به طور كامل مسلط باشد . طرحان كنكور در طرح يك تست زيست شناسي تركيبي سعي ميكنند از مطالب هر سه كتاب زيست شناسي استفاده كنند و دانش آموزي در اينجا موفق است كه علاوه بر تسلط كامل بر متن و مفهوم كتاب بتواند فصل هاي مختلف كتاب هاي زيست دبيرستان  را با هم تركيب نمايد.

 

 

فصل نهم زيست پيش دانشگاهي درباره ي ويروس ها و باكتري ها صحبت ميكند. در بخش اول فصل نهم زيست پيش دانشگاهي درباره ي ويروس ها بحث ميكند كه شامل ساختار ويروس ها و همانند سازي آنها مي باشد. در بخش دوم به بحث  درباره ي باكتريها پرداخته شده است كه شامل ساختار باكتري ها و شيوه هاي كسب انرژي آنها ، تقسيم بندي باكتري ها ، بيماري زايي و اهميت باكتري ها مي باشد. به طور كلي كليد موفقيت هر داوطلب رشته ي تجربي اين كه است مطالب هر درسي را بصورت مفهومي و تركيبي مطالعه نماييد.

 

دانلود جزوه فصل 9 زيست پيش دانشگاهي


برچسب: دانلود جزوه فصل نه زيست پيش دانشگاهي،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ساعت: ۰۶:۲۶:۱۵ توسط:همكلاسي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :