همكلاسي | منبع جزوه - آزمون - امتحان و كنكور همكلاسي | منبع جزوه - آزمون - امتحان و كنكور .

همكلاسي | منبع جزوه - آزمون - امتحان و كنكور

درسنامه و نكات فصل اول رياضي دهم

درسنامه و نكات فصل اول رياضي دهم 

درسنامه و نكات فصل اول رياضي دهم  را در اينموضوعبراي شما  آماده كرده ايم. از مزاياي ديگر جزوه رياضي سال دهماين پست مرور سريع مطالب خوانده شده است كه با مراجعه به آن تمام مطالب فراگرفته را دوباره ميتوانيد مرور نماييد..كتاب رياضي دهم با مطرح كردن مطالب پايه اي سعي ميكند تا نيازپايه اي دانش آموزان را برطرف كندمحتواي جزوه رياضي دهم شامل درسنامه ي كامل از مطالبفصل اول رياضي دهم به همراه سوالات تشريحي مي باشد و توسط گروه متد تهيه شده است. 

 

مطالبدرسنامه و نكات فصل اول رياضي دهم

در جزوه فصل اول رياضييات سال دهم كه در اين پست آماده شده است شامل درس نامه كامل و مرور سريع مطالب فصل اول رياضي دهم ميباشد. متاسفانه در بين داوطلبان كنكور رشته ي تجربيبه درس رياضي اهميت كمي داده مي شود اين در حالي است اين درس مي تواند در رتبه و قبولي داوطلب كنكور بسيار موثر باشد . هر ساله تعداد زيادي از داوطلبين كنكور سراسري تجربي از اختصاص وقت به درس رياضي صرفه نظر مي كند و دانش آموزان موفق با توجه به اين شرايط به مطالعه رياضيات كنكور خواهند پرداختبراي موفقيت هرچه بيشتر در كنكور سراسري دانش آموزان بايد حتما تمرين و حل سوالات تستي را به تعداد زياد انجام بدهند تا علاوه بر آشنايي با سوالات تستي ، نحوه زمان بندي پاسخ به سوالات كنكور و افزايش سرعت عمل را كسب كنند..فصل اول كتاب رياضي دهم با نام مجموعه، الگو و دنباله تهيه شده است كه شامل چهار درس مي باشد.در درس اول آن در مورد مجموعه ي متناهي و نامتناهي بحث شده است.بخش دوم درباره متمم يك مجموعه و بخش سوم شامل مطالبي درباره ي الگو و دنبالهاست. بخش چهار به بحث در مورد دنباله هاي هندسي و حسابي پرداخته است كه بخش آخر همواره مورد توجه طراحان سوالات كنكور سراسري بوده و ميتواند مورد سوال واقع شود.

 

آنچه كه داوطلب بايد به آن دقت نمايد اين است كه تمام بخش هاي رياضي دهم ميتواند مورد سوال واقع شود و بايد تمام فصل ها به طور دقيق و كامل مورد مطالعه قرار گيرد. علاوه بر مطالعه ي درسنامه ها و جزوه هاي قوي رياضي  توصيه ي نهايي ما به دانش آموزان سال دهم اين است كه در طول دوران تحصيل تا زمان كنكور خود را براي اين مسابقه ي علمي آماده كنند تا در سال كنكور با آمادگي كامل در جلسه ي كنكور آماده شوند.كتاب هاي متوسطه دوم سال دهم جديدالتاليف هستند 

دانلود جزوه رياضي دهم فصل اول

منبع جزوه رياضي دهم فصل يك


برچسب: درسنامه فصل اول رياضي دهم،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ مرداد ۱۳۹۶ساعت: ۰۲:۱۱:۳۰ توسط:همكلاسي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :