همكلاسي | منبع جزوه - آزمون - امتحان و كنكور همكلاسي | منبع جزوه - آزمون - امتحان و كنكور .

همكلاسي | منبع جزوه - آزمون - امتحان و كنكور

جزوه آمار كنكور سراسري

درباره ي جزوه آمار كنكور سراسري

يكي از آسان ترين بخش هاي سوالات رياضي در كنكور سراسري در هر سه رشته ي  تجربي ، رياضي و انساني مربوط به در آمار و مدل سازيمي باشد. بودجه بندي درس آمار و مدل سازي در در سه گروه آزمايشي در كنكور سال هاي  هر ساله دو تست از كتاب آمار و مدل سازي مطرح شده است و با توجه به آسان بودن تست هاي بخش امار در كنكور سراسري به داوطلبان رياضي و تجربي و انساني توصيه ميشود كه اين بهش را حتما مطالعه نمايند.

 

توضيحات جزوه آمار كنكور سراسري

جزوه آمار و مدل سازي كنكور كه توسط استاد هاشمي تاليف شده است را براي شما جهت دانلود قرار داديم. جزوه جامع آمار شامل مجموعه اي از مطالب آمار و مدل سازي ، مثال هاي متنوع و تست هاي سراسري مي باشد. از اين رو شما را در جمع بندي مطالبي كه تاكنون مطالعه كرده ايد ياري مي رساند. با توجه به لزوم تشريح و توضيح بيشتر درس امار براي رشته هاي رياضي ، تجربي و انساني سعي شده است كه پاسخ مثال ها به اندازه ي كافي تشريحي باشد و نكات لازم هر تست گفته شود. در جزوه آمار كنكور تست هاي سراسري نيز گنجانده شده است تا سليقه طراحان كنكور برجسته و مشخص شود.

بخش هاي مختلف كتاب آمار و مدل سازي شامل موارد زير است كه احتمال طرح سوال از هر كدام از اين بخش هاي وجود دارد. اندازه گيري و مدل سازي كه مباحث اندازه گيري و مدل سازي رياضي و خطاي اندازه گيري را شامل ميشود. جامعه و نمونه كه شامل جامعه ي آماري و روش هاي مطالعه آمار است.متغيير هاي تصادفي ، دسته بندي داده ها ، جدول فراواني ، نمودار ها و شاخص هاي مركزي و شاخص هاي پراكندگي.تست هاي درس امار و مدل سازي جزء تست هاي آسان درس رياضي محسوب ميشود و به داوطلبان توصيه ميشود كه اين بخش ازرياضيات كنكور را حتما مطالعه نمايند البته بخش امار و مدل سازي مطالب زيادي دارد اما با اينكه مطالب زيادي دارد سوالات آساني نيز از آن مطرح ميشود .

 

دانلود جزوه جامع آمار و مدل سازي


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ساعت: ۰۲:۵۳:۱۵ توسط:همكلاسي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :