همكلاسي | منبع جزوه - آزمون - امتحان و كنكور همكلاسي | منبع جزوه - آزمون - امتحان و كنكور .

همكلاسي | منبع جزوه - آزمون - امتحان و كنكور

تاثير معدل در كنكور 97

توضيحات تاثير معدل در كنكور 97

تاثير معدل در كنكور 97 و كنكور سال هاي اخير به يكي از بخش هاي مهم در تعيين رتبه ي داوطلب تبديل شده است و اين نياز را مي طلبد تا دانش آموزان امتحانات نهايي سوم و امتحانات نهايي پيش دانشگاهي را به طور جدي مطالعه نمايند . در اين پست سعي خواهيم كرد تا تمام نكات را پيرامون تاثير معدل در كنكور 97 بحث كنيم و استرس و نگراني شما را در اين زمينه كاهش دهيم تا با اعتماد به نفس كامل ، شروع به مطالعه كنكور 97 را آغاز و برترين منابع كنكور 97 را براي موفقيت در اين مسير تهيه كنيد. در ادامه در مورد تاثير معدل در كنكور 97 بحث خواهيم كرد.

 

ميزان تاثير معدل در كنكور 97

براي بسياري از داوطلبان كنكور سراسري 97 اين نگراني به وجود آمده است كه تاثير معدل در كنكور 97 چگونه خواهد بود . آيا مانند كنكور 96 بصورت تاثير مثبت خواهد بود و يا مانند كنكور 94 بصورت تاثير مثبت و منفي خواهد بود. خبر قطعي ميزان تاثير معدل در كنكور 97 احتمالا در شهريور از سوي سازمان سنجش اعلام خواهد شد اما با توجه به مصاحبه ها و خبرهاي منتشر شده به احتمال قوي تاثير معدل در كنكور 97 همانند كنكور 96 خواهد بود . به اين صورت كه در كنكور 96 ميزان تاثير نمرات نهايي سال سوم دبيرستان به صورت 25 درصد مثبت و ميزان تاثير نمرات پيش دانشگاهي به صورت 5 درصد مثبت بود. جهت اطلاع از خبر نهايي ميزان تاثير معدل در كنكور 97 مي توانيد به همين پست و يا كانال تلگرام سايت همكلاسي مراجعه نماييد. جهت عضويت در كانال تلگرام همكلاسي اينجا كليك كنيد.

 

 

معاني و مفاهيم تاثير مثبت معدل در كنكور 97

ابتدا بايد دقت كنيد كه خود معدل نهايي سوم و پيش دانشگاهي تاثيري در نمرات كنكور شما ندارد بلكه نمرات تك تك درس هايي كه در امتحان نهايي اخذ كرده ايد در نمره ي كنكوري شما موثر است به اين ترتيب كه نمره ي شيمي شما در امتحان نهايي با ترازي كه در زدن تست هاي شيمي در كنكور سراسري به دست آورده ايد در نظر گرفته ميشود و نمره ي زبان شما در امتحان با تراز درصدهاي زبان در كنكورتون  در نظور گرفته ميشه  و همه ي دروس به صورت جدا محاسبه مي گردد. همانگونه كه گفته تاثير مثبت معدل در كنكور سراسري 97 به اين صورت است كه اگر هر نمره اي گرفته باشيد فقط تاثير مثبت آن ( در صورتي كه شامل شود ) اعمال مي شود و تاثير منفي آن نمره اعمال نخواهد شد  و در هر حالت به سود دانش آموزان است.

 

 

ترميم معدل و تاثير مثبت معدل در كنكور 97

با توجه به اينكه نمره ي امتحانات نهايي شما ميتواند تاثير مثبت خوبي در معدل شما اعمال كند آموزش و پرورش براي همه ي كساني كه مي خواهند نمرات خود را ارتقاء دهند شرايط شركت دوباره در امتحانات نهايي را ايجاد كرده است تا هر كسي كه احيانا از نمره ي خود راضي نيست بتواند نمره ي خود را ارتقاء بدهد. شما مي توانيد براي مشاهده شرايط ترميم معدل كنكور 97 در اينجا كليك نماييد. اما اينكه آيا شركت در ترميم معدل ضروري است يا خير. جواب اين سوال بر عهده ي خود دانش آموز است كه مي خواهد چه رتبه اي را در كنكور كسب كند چون نمرات تاثير مثبت خواهند داشت و ميتوانند در رتبه ي داوطلب تاثير خوبي داشته باشند اما نمرات پايين تاثير منفي نخواهند داشت. پس به دانش اموزان و داوطلبين توصيه مي شود اگر از نمرات خود راضي نيستيد در ترميم معدل شركت نماييد.

 

منبع :  تاثير معدل در كنكور 97


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ساعت: ۰۶:۲۰:۴۱ توسط:همكلاسي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :