همكلاسي | منبع جزوه - آزمون - امتحان و كنكور همكلاسي | منبع جزوه - آزمون - امتحان و كنكور .

همكلاسي | منبع جزوه - آزمون - امتحان و كنكور

جزوه ي فصل اول فيزيك سال سوم تجربي

توضيحات جزوه ي فصل اول فيزيك سوم تجربي

جزوه فصل اول فيزيك سال سوم دبيرستان ويژ ي داوطلبان رشته ي رياضي و تجربي كه توسط استاد نويد ظريفيان نوشته شده است. جزوه فصل اول فيزيك سوم با عنوان الكتريسيته ساكن كه  يكي از فصل هاي مهم كتاب فيزيك سوم مي باشد شامل درسنامه اي جامع از مطالبي فصل اول فيزيك سال سوم شامل الكتريسيته ساكن و خازن مي باشد و در پايان هر درسنامه تعدادي تست جهت تسلط بيشتر بر مطالب گنجانده شده است . دوستان عزيز كنكوري دقت نمايند كه كليد سوالات تستي در انتهاي هر صفحه قرار گرفته است كه با مراجعه به آن مي توانيد جواب تست ها را نگاه كنيد.با توجه به اين كه ساختار فصل ها در كتاب هاي رشته ي رياضي و تجربي فرق مي كند اما داوطلبين تجربي نيز مي توانند از اين جزوه استفاده كنند.

درباره فصل اول فيزيك سوم تجربي

فصل اول فيزيك سال سوم تجربي به طور كلي از دو بخش نيرو – ميدان – پتانسيل و خازن تشكيل شده است كه هر دو قسمت هر ساله مورد توجه طراحان كنكور بوده است و اگر بودجه بندي فصل يك فيزيك سوم در رشته ي تجربي نگاهي بياندازيم ميبينيم كه حداقل دو تست از اين فصل در سال هاي گذشته مطرح شده است و در كنكور 96 سه تست از اين فصل طرح شده است . اما در كنكور رياضي بودجه بندي اين فصل از كنكور 93 تا كنكور 96 شامل سه تست و در كنكور سراسري 96 چهار تست از آن مطرح شده است. به طور كلي با توجه يه تعادا تست هاي مطرح شده از فصل اول فيزيك سوم اهميت اين فصل را براي مطالعه و اختصاص زمان كافي مي رساند.

 

 

در اين بخش نگاهي كوتاه به نحوه ي مطالعه ي فيزيك در كنكور سراسري خواهيم داشت. ابتدا فصل را به طور كامل مطالعه نماييد تا ديد كلي از فصل به دست بياوريد و سپس مثال ها و تمرين هاي متن و پايان فصل را به طور كامل مطالعه نماييد زيرا طراحان از اين تمرينات و مثال ممكن است در سوالات استفاده نمايند. بايد شما به طور كامل بر درسنامه و مطالب و تمرين هاي فصل مسلط شويد و سپس به حل تست هاي كنكور سراسري داخل و خارج و تاليفي بپردازيد و تست ها را يك به يك بخوانيد و به حل آنها بپردازيد و سپس به پاسخ  نامه  مراجعه نماييد و راه حل خودتان را با پاسخ تشريحي تست مقايسه نماييد .

 

 

دانلود جزوه ي فصل اول فيزيك سوم تجربي


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ساعت: ۰۷:۱۷:۱۴ توسط:همكلاسي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :